Senaste nytt

Reserapport request tråd

nota bene

Medlem
Varför får vi aldrig någon reserapport av exotiska flygbolag som t ex MIAT Mongolian Airlines (OM) eller Uzbekistan Airways (HY)?

F.ö. MIAT Mongolian Airlines har ett FFP som heter BLUE SKY Mongolia.
Att nå Platinum nivå krävs det att man måste flyga med MIAT Mongolian Airlines 180.000 miles, vilket är väldigt svårt. Det måste vara mindre antal Platinum medlemmar än Lufthansa HON Circle members.
Krävs dock bara 15000 miles årligen för att behålla sitt Platinum hos Blue Sky :)

Antar att vi borde ha någon på forumet som pendlar Ulaanbaatar-Berlin ;)
 

GOTATH

Medlem
Jag har märkt att det är få (eller ingen?) reserapporter / bilder av SAS Pluslonghaul flygningar som postats av medlemmarna.
Det finns bilder som Jacob tog, men det vore trevligt om ni kunde posta de bilderna.

Longhaul: SAS Plus vs. Norwegian Premium | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Hej doktorn! Här finns en rapport från mig på Plus i den nya kabinen :) Lax till Chicago. Sas Plus i nya kabinen till bra pris | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 
Tog inga bilder. Champagne i plastglas vid departure och även champagne möjlighet till maten. Betydligt bättre plats än ekonomi, jämförbart med Lufthansa PE. Vi kunde välja mellan två huvudrätter men det valet fick jag även i ekonomi mellan Singapore och Perth. Tycker det är värt skillnaden mot ekonomi.
 
Jag har märkt att det är få (eller ingen?) reserapporter / bilder av SAS Pluslonghaul flygningar som postats av medlemmarna.
Det finns bilder som Jacob tog, men det vore trevligt om ni kunde posta de bilderna.

Longhaul: SAS Plus vs. Norwegian Premium | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Jag kan försöka gör om det finns intresse på en rapport när jag ska till NRT i februari?
Blir 320 NEO ARN-CPH och sen 340 CPH-NRT i PLUS
 
Toppen