Senaste nytt

Reserapport: Qatar Airways First Class, Doha - Bangkok ombord Airbus A380

johansch

Medlem
Bra rapport. Jag är enig, som jag skrev i den tidigare tråden tycker jag inte Qatar Airways First är värt så mycket värst extra jämfört med deras Business Class. De gjorde misstaget att göra sin Business Class för bra. :)

Jag fick en gratis F-uppgradering på QR836, samma rutt fast under natten. (Och det då var det kaviar.)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

pep

Medlem
Tak til Simon! Du har lige sparet mig for et F-experiment med A380 BKK-DOH. Jeg elsker den store, rummelige business-class kabine, og så er der ikke så langt at gå ned til baren. F-kabinen synes at være så lille at det tager en del af oplevelsen?
 

ACervin

Medlem
Finfin rapport. Krug genomgående kan inte underskattas. Jag är väldigt förtjust i baren på Emirates 380, precis som du beskriver, ett utmärkt tillfälle att prata både med crew och passagerare. Jag har flugit mycket Qatar i business och efter din beskrivning kan man glatt hålla sig till det. Synd att Qatar inte erbjuder så många sträckor med 380 som Emirates gör (säga vad man vill om Emirates men där är dom överlägsna).
 

Sequal

Medlem
Snygga rapporter @simon_says91 !

Kommer försöka kontra med ett eget reportage QR ARN-DOH-DXB i C och F när jag åker imorgon. Förvisso bara intragulf F. Men får nu chansen att pröva nya a350-900 vilken jag inte flugit med tidigare, åtminstone för en timmes flygning. Men innan dess ca 6h kvalitetstid i Al Safwa loungen och ett par flaskor Krug!
 
  • Gilla
Reactions: pep
Toppen