Senaste nytt

Reserapport: Qatar Airways Business(B787) och First Class(A380), Del 1

kaktusen

Medlem
Stort tack för både del ett och två. Fantastisk inspiration. Det är förresten ditt jävla fel, du är minst 50% skyldig, att jag nu sitter i Thai förstaklass lounge på Haneda och läser detta. Det är ditt jävla fel som har lockat in mig på en ARN-FRA-HND-BKK-KUL med med de långa resorna i F. Dagens limo från Arlandaplanet, FCT i tio timmar, limo till planet vid avgång, F med Lufthansa och nu snart F till Bangkok är till stor del ditt fel. Du borde skämmas:)
 
Stort tack för både del ett och två. Fantastisk inspiration. Det är förresten ditt jävla fel, du är minst 50% skyldig, att jag nu sitter i Thai förstaklass lounge på Haneda och läser detta. Det är ditt jävla fel som har lockat in mig på en ARN-FRA-HND-BKK-KUL med med de långa resorna i F. Dagens limo från Arlandaplanet, FCT i tio timmar, limo till planet vid avgång, F med Lufthansa och nu snart F till Bangkok är till stor del ditt fel. Du borde skämmas:)
Kommer nog inte bli bättre med tanke på att jag har ca: 230 000 Eurobonus poäng och en 2-4-1 voucher som skall brännas av om 6 veckor till Asien ;)

Känns som man insperarat många sen man tog resan i februari förra året. Nu blir det dock en liknande om 6 veckor men med en liten avstickare så BKK är inte slutdestination. Räkna dock in Asiana och Lufthansa First class som säkra kort med en kommande rapport.

Tack för del ett, väntar också på nummer två :)
Del 2 finns redan, lades upp för ett dygn sen och här är länken: Reserapport: Qatar Airways First Class, Doha - Bangkok ombord Airbus A380 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
 

kaktusen

Medlem
Kommer nog inte bli bättre med tanke på att jag har ca: 230 000 Eurobonus poäng och en 2-4-1 voucher som skall brännas av om 6 veckor till Asien ;)

Känns som man insperarat många sen man tog resan i februari förra året. Nu blir det dock en liknande om 6 veckor men med en liten avstickare så BKK är inte slutdestination. Räkna dock in Asiana och Lufthansa First class som säkra kort med en kommande rapport.

Ser fram emot detaljer. Jag har mycket poäng på konto och snart tre 2-4-1 att använda.
 

toer00

Medlem
Tråkigt att inte incheckningen fungerade som den skulle. Åkte samma sträcka för ca 4 veckor sedan och då fungerade även business incheckningen som smort (trots SGH). Och nu förstår jag varför vi fick välja först...
AB Gould (One World - Saphire)... Vi hade tur...champagnen tog inte slut, varken den gula eller den rosa...;)

Tack för ett väldigt trevligt reportage, ser fram emot att läsa del 2 strax...
 
Vilken lockande text du skrivit. Ett måste att göra... ME3 har ju satt skräck i US3, vilket man klart förstår efter ett sånt här reportage...
 
Toppen