Senaste nytt

[Reserapport] Att förlänga ett Aegean Gold

Vad glad jag blir över att få se en Old Speckled Hen! Minns när den fanns i standardsortimentet på mitt lokala systembolag. En fantastisk öl till stryktipset på lördagseftermiddagarna. Tittar alltid efter den när jag besöker nya systembolag, men hittills har jag inte lyckats få fatt på den.
 

palmen

Moderator
Vad glad jag blir över att få se en Old Speckled Hen! Minns när den fanns i standardsortimentet på mitt lokala systembolag. En fantastisk öl till stryktipset på lördagseftermiddagarna. Tittar alltid efter den när jag besöker nya systembolag, men hittills har jag inte lyckats få fatt på den.
Ingen öl att skriva hem om enligt mig, drickbar men inte ner. Denna typ av ale är inte för mig
 

palmen

Moderator
Maten uppäten, Uber till terminalen och igenom alla säkerhetskontroller. Har nu parkerat ute på terrassen i Star alliance loungen här i Los Angeles. Ca 15 grader ute så de kör med infravärmarna på så man inte fryser.
20170205_110550.jpg 20170205_121949.jpg

Innan jag lämnade IN-N-OUT passade jag på att titta lite på inkommande plan, orkade dock inte vänta 25 minuter på sas flighten.
20170205_113240.jpg
20170205_113701.jpg
 

Michaels

Medlem
Har 11.500 poäng som inte har krediterats ännu, om jag väljer att lägga dom på Aegean för silver - funkar det med en t.o.r. cph-ath eller behöver jag lägga till ytterligare segment?
 

palmen

Moderator
Har 11.500 poäng som inte har krediterats ännu, om jag väljer att lägga dom på Aegean för silver - funkar det med en t.o.r. cph-ath eller behöver jag lägga till ytterligare segment?
För silver ska det räcka med 2 segment. Efter det är det 4 segment till och 24k poäng för guld.
 
Toppen