Resenärer stjäl från Finnair

Diskussion i 'Finnair & Finnair Plus' startad av Kastrup, 17 Mars 2014.

1. Kastrup

Kastrup Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. Tråkigt att folk skall knycka saker. Upp till 30% av sakerna på en flygning, det låter oerhört mycket.

3. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det lät ju som väldigt mycket. Själv får jag väl krypa till korset lite grann. När jag var hos en kompis Schwiez i början av -90 talet viasde han mig sina teskedar från olika flygbolag. Hans halvkriminella beteende inspirerade mig, så att jag under den gamla goda tiden salmlade på mig ett dussin teskedar från SAS, som används än idag, + 4 från Swiss. Men numera är det bara nessesär från och pyjamas från F som åker med i kabinväskan. Man har väl vuxit upp:D

4. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samlar på kaffekoppar åt en vän. Frågar man snällt kommer man en lång väg.

2 personer gillar detta.
  5. Jockezona

Jockezona Medlem

Har aldrig förstått det här med att ta saker, bättre att fråga isåfall. Jag har aldrig blivit nekad än så länge.

1 person likes this.
  6. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Man kan fundera på hur mycket passagerarna stjäl och hur mycket som försvinner/kastas i samband med att planen städas?

7. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan även tänka mig att en och annan pinal följer med hem till dem som jobbar ombord.

8. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Och läggs därefter ut på Blocket (motsv.)...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!