Resebyråtest 2012 Plats 22-21: Doodle & Flygpoolen

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Martin Björnström, 25 September 2012.

1. Idag presenteras resebyråerna som tagit bottenplaceringarna i årets test: Plats 22: Doodle 23% Plats 21: Flygpoolen 30% Trots att vi i år tagit med betydligt fler resebyråer i vårt resebyråtest hittar vi återigen Doodle på jumboplatsen, med sin ägare Flygpoolen som systersida näst sist. Dessa två resebyråer ligger förvisso mycket bra till i vår prisjämförelse…

Se hela inlägget

2. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Skrämmande läsning måste jag säga, bra att det uppmärksammas hur oseriöst detta verkar vara.

3. Jan Petterson

Jan Petterson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skrämmande att lyckas få -1 på en skala 0-5. Då har man verkligen failat... :rolleyes:

4. Nodnaz

Nodnaz Medlem

Doodle va en favorit, för kanske 7 år sen när jag va typ 20 och endast kollade på pris. Tur att jag kommit lite längre i min vetskap av konsumentvänlighet och service, dock verkar dessa stått stil.... <br />
    <br />
    Ser fram emot nästa del!

5. henkedio

henkedio Medlem

Ni gör ett fantastiskt jobb, hoppas att dessa tester gör skillnad i framtiden för de som ligger i botten.

6. Traveller

Traveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hmmm Aldrig hört talas om Doodle... Cheese Doodles men inte den här...

7. Mikael

Mikael Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har ni provat att kontakta resebyråerna för en kommentar? Skulle vara intressant.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!