Senaste nytt

Resa vecka 29 . Inget att göra sista semester veckan ! ( Frun hotar med Ryanair så hjälp mig )

Nemo

Medlem
En annorlunda resa kan vara att flyga med Luxair via Luxemburg till Porto, portvinets vagga. Stopover åt båda håll i Luxemburg. Överskrider dock budget, kostar 3 kkr. Då blir du först att skriva en recension av Luxair.

image.jpg
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    172 KB · Visningar: 139
Last edited:
A

Aurora

Guest
Hvorfor ikke dra til Nord-Norge? Juli er jo høytiden i Nord-Norge, midtnattsol, litt varme kan vi også by på. Lei en bil og kjør i Lofoten eller ned Helgelandskysten. Se isbreer og kjenn havlukta. For ekstra eksotisk opplevelse, fly ARN-BOO-RET; Røst ligger midt ute i norskehavet og kan by på tørrfisk og en isolert følelse du ellers ikke får mye av.

SAS flyr direkte ARN-BOO i sommer på torsdager og søndager. Billettpris fra 699kr én veg.
:)
 

Jakob K

Medlem
Många som gillar Florens. Jag var just där och funderar verkligen på vad som lockade er alla med denna plats?

mvh
 

Timotey

Medlem
Så då var det bokat ! blir 5 dagars Fika resa med Ryanair till ................... nä skoja bara blev SAS till Maltan när fru och son hade lagt sin röst, ska bli spännande.
Malta är min personliga sommar favorit i Europa. Fika Cisk funkar det med
 
Toppen