Senaste nytt

Resa till Fiji och Auckland, hur lägger man bäst upp resan?

Tostarp

Medlem
Provar med en annan fråga.
Jag och min äkta hälft tänkte använda 2-4-1 till Auckland. Vi vill också till Fiji. Ca en vecka på varje ställe.
Vad jag vet, så kan man ju inte ha en veckas 'stopover' och då måste man ju välja.

Vilket är bäst: Att ta en ToR till Auckland ock köpa ToR Auckland-Fiji själv, eller alternativt ta en 'open jaw' till Auckland+Fiji och därefter köpa en enkel mellan Fiji-Auckland?

Vad rekommenderar de skarpsinninga hjärnorna på forumet?
 

RonnieK

Medlem
Provar med en annan fråga.
Jag och min äkta hälft tänkte använda 2-4-1 till Auckland. Vi vill också till Fiji. Ca en vecka på varje ställe.
Vad jag vet, så kan man ju inte ha en veckas 'stopover' och då måste man ju välja.

Vilket är bäst: Att ta en ToR till Auckland ock köpa ToR Auckland-Fiji själv, eller alternativt ta en 'open jaw' till Auckland+Fiji och därefter köpa en enkel mellan Fiji-Auckland?

Vad rekommenderar de skarpsinninga hjärnorna på forumet?
Jag skulle försökt med open jaw (om reglerna tillåter det). Enkelresan kan du lösa separat, även med poäng.
 
Open Jaw bör inte vara några problem. Däremot beror det såklart på hur du flyger till Auckland/Fiji då det inte får bli mer än fyra segment per väg.

Just Auckland tyckte jag inte gav så mycket, men resten av NZ är fantastiskt! Framförallt Sydön.
 
Toppen