Senaste nytt

Resa med sas = 3 mån gratis tv4 premium

SK

Medlem
Boka en resa med SAS, få 3 mån TV4 Play Premium på köpet - SAS

Nu tar din SAS-biljett dig inte bara till en ny destination, utan till en mängd nya världar! Just nu får du nämligen TV4 Play Premium
på köpet i tre månader när du köper en SAS-biljett på sas.se senast 30 juni. Med TV4 Play Premium får du TV-underhållning för
hela familjen med TV-serier, barninnehåll, livesport och 11 TV-kanaler. Titta på mobil, surfplatta, dator eller Apple TV.


Gör så här:
Boka en resa på sas.se
Inom 3 dagar får du ett e-post med en länk till anmälan hos TV4
Följ länken
Fyll i din kampanjkod och e-postadress
Välj betalsätt skapa ett konto aktivera din gratisperiod


Det här ingår i TV4 Play Premium:
All underhållning från TV4 utan avbrott, samtidigt som starten i TV-tablån
Se när du vill på surfplatta, mobil, dator eller Apple TV
Se stora sportmästerskap utan avbrott så som Hockey VM och fotbolls VM
Massor av roligt för barnen
Exklusiva visningar av TV-serier
Alla matcher av Superettan och UFC
Följa franska Ligue 1, Europa Leauge och Serie A
11 TV-kanaler

TV4 Play Premium kan ses i Sverige. Efter tre månader fortsätter prenumerationen för 99 kr/mån men du kan avsluta när som helst,
utan bindningstid. Erbjudandet gäller t.o.m. 31 augusti 2014, kan inte kombineras med andra erbjudanden och gäller en gång per hushåll.
Du som redan har TV4 Play Premium kan också ta del av erbjudandet. Kontakta kundtjänst på 0771-44 45 00 eller support@tv4play.se,
så hjälper de dig.
 
D

Deleted member 4971

Guest
Tråkigt att det är en per hushåll, jag som hoppades att få några år gratis Tv4 Play ;)
 

NotRyan

Medlem
Jag har hunnit åka sju legs och ej heller fått någon länk. Över tre dagar har gått sedan första.... :(

Har du gjort någon bokning efter den 16:e? Jag fick länken när jag gjorde en bokning efter dom lanserade detta...
 
Last edited:

SK

Medlem
Har du gjort någon bokning efter den 16:e? Jag fick länken när jag gjorde en bokning efter dom lanserade detta...

Nej, det var inte efter 16:e, då är det nog därför. Men det är inte solklart enligt kampanjsidan att det endast gäller bokningar efter den dagen. Jag ska i alla fall boka en ny resa i slutet av veckan så jag märker väl då om det dyker upp någon länk.
 

NotRyan

Medlem
Nej, det var inte efter 16:e, då är det nog därför. Men det är inte solklart enligt kampanjsidan att det endast gäller bokningar efter den dagen. Jag ska i alla fall boka en ny resa i slutet av veckan så jag märker väl då om det dyker upp någon länk.

Det är troligen bokningen som triggar utskicket av länken, och gjordes bokningen innan funktionen aktiverades så, ja.....
 
D

Deleted member 4971

Guest
Förstår inte varför man skulle få retroaktivt? Om länken kommit upp i dagarna så betyder det väl en bokning efter det? Hur som helst så känns tv4 Play premium ganska kass, det enda sevärda jag hittade var CPH kastrup :D
 

ChabbeT

Medlem
Haft det i en månad nu suverän tjänst särskilt under fotbolls VM i övrigt har jag tittat på CPH Lufthavnen mkt bra serie
 
Toppen