Resa från Heathrow till centrala London

Diskussion i 'Flygplatser' startad av Oscar Larsson, 24 November 2012.

1. Oscar Larsson

Oscar Larsson Medlem

Jag ska resa till London vid jul/nyår tillsammans med familjen. Mina föräldrar har kommit till åren och är bekväma av sig vilket medför att tunnelbana/tåg in från LHR inte är att tänka på. Vi har vid flera tillfällen i New York använt oss av Dial7 och liknande tjänster för upphämtning vid flygplatsen och jag tycker detta fungerar mycket bra.

Jag ber om tips på liknande service från LHR in till centrala London

2. kristerj

kristerj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har vid flera tillfällen använt ExclusiveAirports. Har alltid fungerat klockrent, rena bilar och rimliga priser (ca £ 30 -35) beroende på bilstorlek och adress i London.

2 personer gillar detta.
  3. Jag kan alltid kolla med en firma som vi använder oss av på kontoret om de kör privatpersoner. De har varierande vagnspark allt från Merca CLS och BMW 7 serie vilket aldrig är fel. Återkommer när jag pratat med dem på måndag.

4. Oscar Larsson

Oscar Larsson Medlem

Jag tackar. Vi är totalt 5 pers inkl bagage

5. FLarsson

FLarsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Satt själv och leta transfer men från Milano till Serre Chevalier, hittade denna sidan som och de verkar också ha verksamhet i London. Någon som har erfarenhet av detta företaget?

6. nilsson

nilsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hoppla. Jag som tycker Heathrow Express är bekvämare än bil.

7. kristerj

kristerj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Beror lite på hur mycket bagage man har och om man ska vidare från Paddington. Dessutom blir det betydligt dyrare med HE än med en taxi/minibuss när man är fem.

8. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    Är man tre eller fler är taxi att föredra. Dock blir M4/A4 rätt tjock på eftermiddag samt tidig kväll. HEX är snabbare.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!