Res med SJ, åk gratis med MTR!

Diskussion i 'SJ & SJ Prio' startad av 011430121, 28 September 2015.

1. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Enligt Dagens Media kommer MTR att ha en kampanj de närmsta veckorna om man ankommer med SJ så får man en värde check som gäller en gratis resa med MTR vid senare tillfälle.

Personligen tycker jag att det är ett bra sett att få folk att testa MTR, utav slentrian så bokar nog folk SJ utan att tänka på alternativet MTR ( gjorde det själv när jag kollade resa till Göteborg).
    @Johan Söör som fick mig att tänka om så nu kollar jag även avgångar med MTR men ej bokat ännu.
    Vi som kommer att åka från Stockholm till Göteborg den 24-26 oktober BC träffen GOT-LHT sista flygningen, kanske dag att prova MTR?
    Ser ut att finnas en avgång på lördagen
    upload_2015-9-28_11-50-2.png

http://www.dagensmedia.se/nyheter/kampanjer/article3933805.ece?extcmp=newsletter|15469806|2015-09-28

Gus gillar detta.
  2. JeanHell

JeanHell Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan helt klart vara värt att testa om de står där nästa gång man åker SJ

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!