Senaste nytt

Res i maj och tjäna 2000 Extrapoäng

Mikael

Medlem
Har inte heller fått mina poäng. Jag reste från Stockholm till London, men via Oslo på ditvägen. Kan det ha ställt till det?
 

Gittan99

Medlem
Hej, jag pratade m SAS Eurobonus i dag ang detta och det svar jag fick var att jag bokat innan kampanjen.
Så inga 2000 poäng:-(
/ Gittan
 

obs

Medlem
Har heller ikke fået point fra kampagnen endnu, selvom pointene for flyvningen er kommet ind. Tilmeldte mig 30. april og bookede rejsen 1. maj. Burde jeg kontakte SAS, eller vente et par dage endnu?
 

rob74

Medlem
22 mars gjorde jag min senaste bokning i Plus som gällde resa i maj under kampanjdatumen. Jag fick poäng...
 

obs

Medlem
Hmm, det ser ud til at det bliver nødvendigt at tage kontakt med SAS Eurobonus denne gang. Synes ellers ikke der har været nogen problemer de andre gange. Kan det være SKIT, der er på spil her? ;)
 

NotRyan

Medlem
Jag fick 2000 poäng i den här kampanjen för min resa CPH-ARN i Plus den 6 maj. Den bokades den 15 april, väl innan kampanjperioden....
 

rob74

Medlem
Jag hade fyra Plus-resor under kampanjperioden. Då poängen kom in efter den sista resan (dock ej MLA-ARN, som inte registrerats då), har jag ingen aning om vilken bokning som triggade mina 2k.
KRN-ARN-CPH-AGP-OSL-ARN-KRN samt KRN-ARN-MLA-(ARN)-KRN inalles...

EDIT: Inrikesflygen hade jag på separata PNR.
 

JohnBrander

Medlem
Jag har fått poängen, och hade glömt bort att jag anmält mig till kampanjen, så det var extra trevlig överraskning :)
 
Toppen