Senaste nytt

Res i maj och tjäna 2000 Extrapoäng

perhall

Medlem
Det här är ju en del av varför EB är så attraktivt. Det är mycket billigt att växla ut bonusresor. Generös tilldelning på korta sträckor. Plus ger 200 % och är ofta billigt att boka. Dessutom julkalendern samt dessa småkampanjer som ger rätt många tusen extrapoäng per år...
PH
 

mha321

Medlem
Det var ju trevligt att äntligen få vara med i en kampanj igen :) undrar om det finns koppling till hur mycket man flugit på sistone? Pga diverse externa omständigheter har det inte blivit mer än en enda tur/retur i april (trots Diamond...)

Inte speciellt mycket poäng. Men å andra sidan inte direkt svårt att uppnå kravet heller...
 

andyp

Medlem
Er jo ikke akkurat en kampanje å rope hurra for. 2000 ekstrapoeng totalt i løpet av mai. Hadde det vært pr leg så....
Meld deg på senest 4/5 og reis 6-31/5 2014 i SAS Plus. Du får totalt 2000 Ekstrapoeng i løpet av perioden, og poengene dine vil vises på konto etter gjennomført reise.
 

jth

Medlem
Jag fick också detta, jag tror tvärr länken är personlig eftersom det enda jag behövde göra var att klicka på den i mailet så stod det att jag var anmäld.
Får se om det blir någon resa under Maj nu, jag tror inte jag kommer göra någon extra resa för endast 2000p eftersom jag ska "spara krutet" till min nya kvalificeringsperiod.
 
Toppen