Res i lyx gratis ett år

Diskussion i 'Övrigt' startad av johhenrik, 17 Mars 2014.

1. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Läste precis denna artikel på Loyalty Lobby. LTI söker någon som under ett år kan resa runt och testa lyxhotell, restauranter, lyxyachter etc och sen rapportera om dem. Alla reserelaterade kostnader upp till 1 miljon dollar täcks av dem. Låter väl som en ypperlig uppgift för en BC:are? :)

$1 Million Dollar Year Long Luxury Vacation | LoyaltyLobby

2. Låter som ett bra sätt att få mycket PR ;)

3. Utlys något liknande, tack! ;) Jag anmäler mig frivillig nu.

4. Jag jobbar på det. Blir lite annorlunda upplägg men det blir fler än en som får åka ;)

4 personer gillar detta.
  5. charmkurs

charmkurs Medlem

Gratis betyder väl egentligen "utan motprestation" men i det här fallet ska man ju uppenbarligen skriva utförliga rapporter från hotell, barer, restauranger etc.
    Den som sett hur utförlig en LTI-guide är inser att det snarast är frågan om ett heltidsjobb under ett år, helt utan ekonomisk ersättning. Sen är det väl upp till var och en att avgöra om mat och boende under ett år kan räknas som lön ;)

4 personer gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!