Reportage: Officiell öppning av nya satelliten vid terminal 2, München

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av BusinessClass, 26 April 2016.

1. BusinessClass

BusinessClass Redaktör

FMBP_01172

I dag 26 april öppnar den nya satelliten till terminal 2 på Münchens flygplats Franz Josef Strauss. BusinessClass var med på en förhandstitt i fredags förra veckan tillsammans med 1900 andra gäster från hela världen. For att understryka slagordet ”living the connection” och den högtidliga stämningen framförde Lufthansas egen symfoniorkester Robert Schumanns femte symfoni. Orkestern…

Se hela inlägget

2. Flög från L igår och allt var riktigt fräscht och det luktade nytt. Vid incheckning i Hannover sa dom till mig att kolla upp gate för L som står på ditt boardingcard stämmer inte.

Kricka gillar detta.
  3. m96olsen

m96olsen Medlem

Höll på att missa flyget till Budapest igår då jag inte noterade att jag skulle till K09. Tokyo tunnelbana trångt på tåget till andra terminalen.

4. Vem skrev den här artikeln då? :)

Dreamliner gillar detta.
  5. Holmion

Holmion Administrator

Land:
    Norge Norge
    Denne artikkelen er skrevet av meg.

Dag Christian Holm, Redaktør, BusinessClass

Håper dette tilfredsstiller din nysgjerrighet, Cristoffer Cedergren:)

Dreamliner, Ormen, Fredrik och 1 annan gillar detta.
  6. Golfkillen

Golfkillen Medlem

Det är ju alltid trevligt att ha by line till en artikel, så som det "brukar vara" i tidningar. Är ju också ett lätt sätt att särskilja artiklar från reklam.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!