Senaste nytt

Renovering av SAS lounge på Kastrup 2018

Agö

Medlem
Hmm.... har en fem timmars (!) connection på CPH den 23 december.
Fem timmar? Åk in till stan om du kan och andas lite dansk julstämning.
Jo jag har sett tråden, men enligt den ursprungliga infon pratades det ju om att det skulle vara klart "oktober/november". Nu hävdas slutet av året på skyltar i CPH enligt trådstartaren. Men det kanske är samma sak?
Växlar några ord med personalen nästa gång jag är där så får vi se vad de säger.
 

Myllys35

Medlem
Loungen är ju odräglig i nuvarande utförande, i alla fall i rusningstid, så att den är mer eller mindre stängd gör ju inget så länge resultatet blir bra. Det har faktiskt gått så långt att jag hellre sitter i caféloungen i Malmö med en muffins och starkt orange juice (helt utan tillsatser...) framför att trängas i loungen på CPH med folk som tävlar i att tugga chips med öppen mun...

Men sedan Mikkeller öppnade och jag upptäckte nyttan med PP så länge man har passet med sig så är ju faktiskt CPH rätt så trevlig :)
 

Mr.cake

Medlem
Hmm.... har en fem timmars (!) connection på CPH den 23 december. Detta var därmed en aning illavarslande. "Fall" är ju oprecist och "launch end of 2018" är lika oprecist det. Får hoppas de blir klara helt enkelt. En förhoppning kan ju vara att de räknar med att vara klara i julveckan om allt går som det ska.

Ska dock inte klaga - det är ju bra att de fortsätter att fixa till, även om jag tycker att CPH är klart bäst (jmf med ARN och OSL).

Samma här, tror vi slog till på samma deal ;)
 

ulagun

Medlem
Jag hade gärna sett ett ”betal upplägg” på mat. Dvs det finns ett bas utbud som skall vara bra MEN man skall kunna köpa lite mer rejäla rätter också typ det upplägget man har på Manchesters lounger ... (kostnad typ 70-150kr)

Det är ju bara ett faktum att SAS kommer ju aldrig på LH gruppens nivå/lounger helt gratis så det får man ju göra alternativa lösningar...
Jaha
och hur kommer Senatorgästerna reagera på detta.
Betala 7-10 euro för något som är helt fritt på hemmaloungerna i.
Vi borde skämmas över våra lounger istället jämfört med t.ex Zurich.
 

Mr.cake

Medlem
Jaha
och hur kommer Senatorgästerna reagera på detta.
Betala 7-10 euro för något som är helt fritt på hemmaloungerna i.
Vi borde skämmas över våra lounger istället jämfört med t.ex Zurich.

Håller helt med! SAS som en av grundarna till *A borde kunna komma med en bättre lounge produkt. Dessutom valde man att avsluta tredjepart loungerna med argumentet om att man ville lägga fokus på sina egna, ja då får det bli en märkbar skillnad. Inväntar resultat :rolleyes:
 

FF#1

Medlem
var där förra veckan en del byggnationer på g, dricka kylen paj. ingen tonic... suck! hoppas förgäves på en uppryckning.
 
Toppen