Senaste nytt

Renovering av SAS lounge på Kastrup 2018

Mr Basic

Medlem
Fick en fråga från en kollega som ska slå ihjäl ett par timmar på CPH. Finns det ngn gym-del med löpband i SAS business/guld-lounge?:rolleyes:

Edit. Jag har noll koll, inte varit där på flera år.
 
Fick en fråga från en kollega som ska slå ihjäl ett par timmar på CPH. Finns det ngn gym-del med löpband i SAS business/guld-lounge?:rolleyes:

Edit. Jag har noll koll, inte varit där på flera år.

Rätt najs att kunna svara sin kollega efter två minuter att "Jag har konsulterat min lounge-jour, och det finns inte". Vad ska man med concierge-service till när man har BC...
 

mha321

Medlem
Noterade bifogad uppmärkning på damernas i gold idag. Herrarnas har de inte börjat på och kön bestod av både herrar och damer som inte orkade gå ner... Man kan gissa att vi får vår halva renoverad när de är klara med damernas.
736fa9d9dffe42cde2ec7ee98bcef371.jpg
 

Kris

Medlem
Noterade bifogad uppmärkning på damernas i gold idag. Herrarnas har de inte börjat på och kön bestod av både herrar och damer som inte orkade gå ner... Man kan gissa att vi får vår halva renoverad när de är klara med damernas.
Inte en minut för tidigt med en re-fresh! Sen baristan kom till loungen har trycket ökat markant...:D
 
Toppen