Renaissance Amsterdam

Diskussion i 'Marriott International & Rewards' startad av Flyerbandit, 30 Januari 2016.

1. Flyerbandit

Flyerbandit Medlem

Är det någon som bott på Renaissance Amsterdam som kan dela med sig av hur upplevelsen var?

2. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Absolut ok. Rummet var ganska ordinärt om jag minns rätt men priset var mycket bra. Som Marriott Rewards guld fick vi ta del av den vanliga frukostbuffen som var riktigt bra. Loungen var annars trevlig men utbudet var lite si och så.

Flyerbandit gillar detta.
  3. JonW

JonW Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag bodde en hel del där på den tiden det hette Sonesta.

Och kan dela en oförglömlig upplevelse från när vi löste entré till hotellets relax o jacuzziavdelning.
    Denna visade sig vara proppfull med helnakna tonårsbrudar, som på sant liberalt manér inte hade några problem alls med vår närvaro.
    Det framkom att avdelningen var gemensam med någon slags aerobicskurs för allmänheten, och vi timade det så väl att vi äntrade stället just när en klass hade gått av. :rolleyes:

Tyvärr vågar jag dock långt ifrån garantera att denna amenitiy finns kvar, köerna hade nog blivit för långa med tiden...

MarSecLtd och Flyerbandit gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!