Senaste nytt

Remodeling av SAS Lounge på Arlanda terminal 4 (inrikes)

ulagun

Medlem
Lite besviken att det inte blev som inlandsloungen på Gardemoen med varm soppa samt röd/vit-vins kran.
Varför ska vi som flyger inrikes ARN "straffas"?
Som sagt OSL har sin nya fräscha inrikes lounge.
Inrikes CPH har alltid kunnat använda loungen terminal 3.
Numera inga problem besöka loungerna i GOT som inrikespassagerare.
 

NyfikenGrau

Medlem
Debut för mig igår i SAS inrikeslounge T4 (alltså inte efter ombyggnad av spärrar utan totalt sett). Var väl ett ok ställe, jobbade där i 3 timmar men hade nog inte orkat med en fjärde, då det blev allt mer folk framåt eftermiddagen. En full lounge är ju aldrig bra, oavsett vad som bjuds.
Bott för länge utomlands, hade läst att det fanns "nudlar" i loungen och drömde om en pastabuffé tills jag kom dit och kom ihåg att man i Sverige oftast menar de extremt billiga nudelpaketen man häller varmt vatten på.. ;)

Nä men det var väl ett ok ställe allt som allt, snäppet bättre än SJ lounge och iaf enligt mig faktiskt betydligt mer avslappnat/bekvämare än de "riktiga" SAS-loungerna i T5.

Det fanns förresten 2 loungevärdinnor i loungen hela tiden jag var där, är det något nytt alltså?
 

rob74

Medlem
Hade tänkt kika in där i tisdags då jag kom från GOT och skulle till KRN, men vi var försenade pga strejkandet i Köpenhamn och dessutom gick jag omkring med vänster hand i en ispåse, då jag råkat bränna mig ganska bra innan jag åkte från Göteborg. Så jag valde att hålla mig vid gaten.
 
Toppen