Senaste nytt

Remodeling av SAS Lounge på Arlanda terminal 4 (inrikes)

FF#1

Medlem
Ursäkta, men var är chipsen!? Jag har bara sett nudlar och torftiga kakor..

Chips brukar alltid finnas i en skål bredvid de andra "snaxen" närmast kakorna. Typ lantchips salta naturella.

Vi får hoppas att de lyckas med att skapa nått. Tänk en permanent korvstation, enkelt och gott!
 

twiggs

Medlem
Nu tycker att ni är väl hårda mot SAS! Inrikesloungen är trots allt tänkt att vara en "vänthall för premiumkunder", varför man satsade på enklare inredning än i övriga guldlounger (när den nu var en sådan) och bara servera enkla snacks. Sedan ska vi ju inte förglömma att loungen var bortrationaliserad i flera år då den ansågs så onödig eftersom genomsnittsbesökstiden var/är så oerhört kort. Fint dock att den är tillbaka så att man kan ha någonstans att dra sig undan från folkmassorna i terminalen för att hinna trycka i sig en banan och en kaffe före flighten igen :)

Däremot tycker jag att bör erbjuda åtminstone färdiga frallor och drickyoghurt för alla som inte hunnit äta frukost hemma, då det är svårt att beräkna tiden på morgonen ibland.

Flyger man ut från Stockholm, så tycker jag att man uppehåller sig på helt fel ställe om man behöver vara i mer än 10-20 minuter, om det inte föreligger extraordinär händelse typ försening och att en så betydande andel ens behöver byta flygplan i Stockholm mellan Luleå/Umeå/Sundsvall/Östersund och Göteborg tycker jag tyder på att Sverige är ett u-land när det gäller goda transporter.
 

Gotlander

Medlem
Reste genom i fredags och kupongen räckte precis till en räksoppa på fikastället. Utöver det allmänna larmet i terminalen var det en vinst i förhållande till ordinarie utbud i loungen...
 
Toppen