Senaste nytt

Remodeling av SAS Lounge på Arlanda terminal 4 (inrikes)

Stängt igen alltså, när man för en gångs skull flyger inrikes. Alltså kommer jag aldrig att få se den omtalade inrikesloungen v1.0.
Då får det väl bli Diners-loungen i T2 istället. Någon som har koll på hur lång tid det kan tänkas ta därifrån och genom Fast Track på T4 en tisdag-kväll?

räkna med 12-15 minuter totalt sett.
 
D

Deleted member 4971

Guest
Kollade i vasen på byrån direkt när man kommer in i fotölj arean, orkade inte kika på runda bordet då det var fullt belamrat av folk.

Jaha den var full alla gånger jag besökte :eek: kanske var någon återförsäljare av våtservetter som behövde fylla på lagret just innan du kom :D
 
Full aktivitet imorse, ska försöka fota lite i em.

Man får nu en voucher vid ingången till cafeet mitt emot i transit. 80 kr räcker till en macka och kaffe ;)
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    998,7 KB · Visningar: 285

Jonas H

Medlem
Jag läste någonstans att det stod 3-7 oktober på skyltarna, men voucherns text är 3-6 vilket jag nu såg också stod på webben. Vi får se vilken det blir då, byggaktiviteter och tidplaner är ju sällan kompisar...
 
Jag läste någonstans att det stod 3-7 oktober på skyltarna, men voucherns text är 3-6 vilket jag nu såg också stod på webben. Vi får se vilken det blir då, byggaktiviteter och tidplaner är ju sällan kompisar...

Tycker nog att det är lite för snäv tidram för nått större innovativt...ska luska lite i em...
 
Kikade in idag och snicksnackade lite. De har rivit ut hela spärrlinjen och ska bygga om den. Samt göra lite mindre småfixar. Stackars tjejen utanför som nu har som jobb att sitta på en stol och dela ut fikabiljetter blev gladare än glad när någon kom och pratade med henne
 
Toppen