Relais & Châteaux

Diskussion i 'Övriga hotellkedjor' startad av Resenären, 16 Augusti 2013.

1. Resenären

Resenären Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    En hotellkjedja som jag nyttjat vid ett flertal tillfällen är RELAIS & CHÂTEAUX.
    En sak som jag uppskattar, inte bara från dem, utan andra hotellkjedjor är om de har en användbar app, till tex iPad.
    Längst ned på sidan här finns en länk till Apple och Google: Charming hotels and gourmet restaurants - Relais Châteaux
    Som synes har de en egen lojalitetsklubb Club 5 C. Är någon här på BC.se medlem?

2. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. Resenären

Resenären Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ta tillfället i akt och boka på det hotell, som år 2012 utsågs till bästa Country hotell i Schweiz.
    Le Vieux Manoir ? Le Vieux Manoir

Av olika anledningar stänger denna pärla för gott i slutet av oktober 2013.
    För den som är "mekaniskt intresserad", kan jag rekommendera den magnifika skärmaskin som de har för att skiva skinka vid frukost!

Detta är bilen som hämtades oss vid ankomst till järnvägsstationen i Murten:
    image.jpg

Last edited: 31 Augusti 2013
  4. nota bene

nota bene Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har varit på ett flertal av deras ställen i England, antingen bott där eller haft konferensevenemang eller middagar. Amberley Castle är en favorit där jag äter middag och har kundbesök etc. flera gånger per år. Är dock inte medlem i deras program.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!