Senaste nytt

Rekordtomt i SAS Gold Lounge

Bryant

Medlem
Är det någon som har en update på hur mycket/lite folk det är i business loungen på ARN.
Många var ju oroliga över att det skulle vara överfyllt med EBS nu under sommaren.
När jag var där i söndags var det inte mycket folk i någon av loungerna.

Jag tror inte att det kommer att vara ett problem.. Hur många EBS vet ens att möjligheten finns? Nu räknar jag inte oss som hänger här :)
 

nota bene

Medlem
Är det någon som har en update på hur mycket/lite folk det är i business loungen på ARN.
Många var ju oroliga över att det skulle vara överfyllt med EBS nu under sommaren.
När jag var där i söndags var det inte mycket folk i någon av loungerna.
Det var mer folk i guld vid öppning 05.00 idag. Men noterade två familjer och bägge var ebs (såg deras boardingkort).
 

palmen

Moderator
Jag tror inte att det kommer att vara ett problem.. Hur många EBS vet ens att möjligheten finns? Nu räknar jag inte oss som hänger här :)

Nej det blev väl lite storm i ett vattenglas över det.
Jag gav bort ett silver till min mor och har fått förklara grundligt hur hon ska göra med fasttrack och var loungen ligger mm för att hon ska hitta. Tagit bild på var loungen ligger på ARN och CPH samt vilken gate som är närmast så hon ska hitta :)
 

flybob

Medlem
Jag tror inte att det kommer att vara ett problem.. Hur många EBS vet ens att möjligheten finns? Nu räknar jag inte oss som hänger här :)

Inte speciellt många tror jag. Informerade en kollega om att han kunde ta med både fru och unge in i loungen inför deras resa till Singapore. Han var totalt ovetandes, men uppskattade det verkligen.
 

Börnen

Medlem
Guldloungen på arlanda var nog fylld till 30% i torsdags 05:30, blandat kostymer och Hawaiiskjortor. Kastrup idag lördag 19:00 kanske 40% mest kortärmat.
 

jsn

Medlem
Beläggningen i Juli beror väldigt mycket på klockslag... Jag var där drygt en timme i måndags, från strax efter 13 och framåt, och då var det rejält fullt... Snittåldern i loungen var även betydligt lägre än den brukar vara :)
 
Toppen