Rekordtomt i SAS Gold Lounge

Diskussion i 'Lounger' startad av Martin Björnström, 10 Juli 2014.

1. IMG_2547.jpg

Fredag morgon i SAS Gold Lounge Arlanda Terminal 5.
    Har ni någonsin varit här med färre besökare? Sommartid är härligt om man reser i tjänsten :)

8 personer gillar detta.
  2. Fredrik

Fredrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag var i Gold Lounge ungefär klockan 6 i söndags morse och då var det en enda gäst till(plus att jag läste i gästboken att en annan bc-medlem varit där tidigare).

1 person likes this.
  3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tror jag varit helt ensam där, iaf några minuter, när jag kom samtidigt som de öppnade en morgon.

2 personer gillar detta.
  4. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Det var jag som var i guldloungen 5 på morgonen i söndags :) Var väl ca 10 pers där just då. antar att det var alla vi som skulle på "sas-charter" men trots allt har ett guldkort i *A.

5. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Prova midsommarafton så ska du få se :)
    Efter ett tag kom det in en förvirrad amerikansk herre. Innan dess, ensam.

1 person likes this.
  6. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu senaste midsommarafton flög jag hem från Dubai. Business fanns bara full-flex kvar, så jag köpte en First i A som var 3K billigare än C, samt mer miles. :) Var rätt öde på Arlanda när jag landade. :)

2 personer gillar detta.
  7. Det är också rekordtomt på terrassen av Lufthansa Senator Lounge. Jag är ensam här under stark sol med härlig värme.
    Om ni hade varit här nu skulle det ha blivit open air bräuhaus. :)

6 personer gillar detta.
  8. slugger4567

slugger4567 Medlem

Ser skönt ut, men är det inte torsdag idag ;)?

9. NotRyan

NotRyan Medlem

Åkte du verkligen charter, SK7xxx? Då brukar man väl inte ha loungeaccess även om man är Star Gold?

10. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Nej det var inte charter, men en MR till Aten och planet var fyllt av folk som skulle på semester. Var mer charter än reguljär resa med den flygningen. Väldigt många i plus som inte tog något från vagnen över huvud taget och hade köpt med sig egna vattenflaskor från ARN istället för att ta det som erbjöds ombord.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!