Rekommenderade lounger på till New York - Frankfurt/Newark/Bryssel

Diskussion i 'Lounger' startad av sammyj, 18 September 2014.

1. sammyj

sammyj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tjejen har inte riktigt fått semestern hon förtjänat i sommar då jag tvingats jobbar merparten. Ska lura iväg henne till new york nästa vecka. Hon vet inget ännu mer än att hon behövt ta semester utvalda dagar.

Vilka lounger rekommenderar ni längs sträckan CPH-FRA-EWR-BRU-CPH? Jag är EBD och flyger med lufthansa/united/United/sas, alltså inom Star Alliance.

SAS gold lounge på kastrup är väl givet men hur ser det ut på övriga flygplatser? På BRU har jag rest flera gånger som EBD och endast använt SAS loungen. Finns det annat bättre?

2. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Senator Loungerna på Frankfurt och Newark. B42 Senator är en av mina favoriter med stora ljusa fönster, fin utsikt över plattan, bekväma fåtöljer och en fullservice bar med Champagne. Senator Loungen i Newark är också ganska trevlig med liknande inredning som i Frankfurt och Taittinger Champagne.

Loungerna i Bryssel är inte mycket att hänga i julgranen, så jag skulle nog inte spendera mer tid än nödvändigt där.

3. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Renoveringen av Brussels Airline-loungen på BRU borde väl nyligen vara avslutad? Har inte varit där själv, men det kan ju ha blivit ett bra lyft.

Tidigare fanns det Brussels och SAS, och där var Brussels klart bättre.

4. sammyj

sammyj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har bara åkt inom Europa tidigare till och från Bryssel. Förmodar att flygen utanför Europa avgår från andra terminalen och dom har egna lounger där också?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!