Senaste nytt

Rekommendera mig en resebyrå!!!

Dr. Miles

Expert
På FlyerTalk finns det en Greasemonkey verktyg som man kan applicera ITA Matrix koder till Orbitz (om jag minns rätt).
 

Senator

Moderator
ringde Swiss first line i Zurich och fick kombinationen prissatt enl. ita matrix plus någon tusenlapp.Imponerande service och djupa kunskaper. Tack @Senator för detta tips.Nästan ett argument att byta till M&M (3-4 F per år).

Jag gör såhär då jag har kreditkort i SEK och CHF. Skall jag boka en resa som har Lufthansa, men också Swiss eller Austrian bokar jag alltid denna via Lufthansa.com eller jag ringer Lufthansa. Obs! Lufthansa Firstlinjen och 24t Senatorlinjen i Tyskland kan enbart prissätta i EUR.

Om jag vill prissätta i SEK eller CHF ber jag om en bokning, så ringer jag den vanliga Senatorlinjen i Sverige på vardagar mellan 9-18. Där växlar agenterna mellan marknader och jag får en biljett utfärdat i den valuta som jag vill ha (SEK eller CHF). OBS! Inte testat detta med Swiss än
 

Matsson

Medlem
Har gammalt konto och kontakt hos credit Suisse i Lausanne, kanske läge att aktivera och köra m&m amex via dom, ger poäng och förenklar bokningar,
 
Toppen