Rekommendera mig en resebyrå!!!

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av Matsson, 30 Juli 2015.

1. Matsson

Matsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vill resa till BKK med LX i F och OS i biz tillbaka. LX t.o.r i F kostar 42K. OS i bokningsklass P kostar 14K. Varken Swiss, Lufthansa,expedia eller mrjet klarar per telefon att boka kombon: Swiss first till BKK och austrian biz tillbaka som borde prissättas till c:a28-29K. Tidtabellerna är utmärkta såväl ut som hem och ett bra sätt att testa LX F. Finns det någon resebyrå som klarar detta?

2. KristoferS

KristoferS Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Märkligt nog brukar jag använda Magna Travel i Aten. Lång historia men de brukar alltid fixa det jag behöver.
    +30 210 9605555
    info@magnatravel.gr

Matsson gillar detta.
  3. flum

flum Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om du har möjlighet att anlita AmEx brukar dom fixa just de här fallen. Kört LX F (A) till Seoul och SK C (Z) från till "delat" pris.

Last edited: 30 Juli 2015
    Fredrik Jeanson, jumbooze och Matsson gillar detta.
  4. Matsson

Matsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tänkte inte¨på AMEX,,,,,,,, ringer dom imorgon. tack för tipset

Stefan62 gillar detta.
  5. Flying P

Flying P Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja det bör ju gå enligt ITA iaf.
    image.jpg

6. Tockstew

Tockstew Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om jag inte misstar mig får du gamla F med A 340? Fortfarande fint men men....

Kricka gillar detta.
  7. Flying P

Flying P Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Stämmer. Bortsett från IFE är den dock riktigt bra, skön stol och skön madrass.

8. Jag förstår inte att Swiss inte kan boka detta per telefon? Jag har själv utan problem bokat LX ut och OS hem just till BKK Ring F linjen i Zurich, där borde det fixas tycker jag...

Matsson, Flying P och Tockstew gillar detta.
  9. Matsson

Matsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ska testa Zurich,Bigtravel prissatte 34 K idag men klarade inte bokningsklass P på returen med Austrian. Förövrigt ville inte AMEX boka då jag bytt plat mot elite och inte längre har tillgång till resebyrån??!!!

10. Matsson

Matsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Åker gärna gamla F till detta pris då mjukvara säkert håller samma höga kvalitet.Dessutom utmärkt tidtabell som ger möjlighet att avnjuta måltid och 7 tim. sömn.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!