Senaste nytt

Rejse til Manila med Qatar Airways

LarsCph

Medlem
Her kommer så menuerne. På turen fra Manila til Doha var vinmenuen identisk med turen Doha til Manila - så den står længere oppe.

Jeg fik fra Manila til Doha:

Thai Prawn Cake med Pol Roger 2006
Chicken Soup med Sauvignon Blanc 2012
Slow cooked beef med Shiraz 2012
Gourmet ice cream (med et glas Shiraz til)
Dobbelt espresso med Camus XO Elegance

Fra Doha til København:

Roasted bell pepper and tomato soup med et glas Billecart-Salmon champagne


Det var alt i alt rigtig god mad. Kyllingesuppen var super god. Resten var bestemt godkendt.
 

LarsCph

Medlem
Menu Manila til Doha

www.laje-foto.dk - 20150606 - DSC_9537.jpg www.laje-foto.dk - 20150606 - DSC_9538.jpg
 

LarsCph

Medlem
I øvrigt fik min sidemand deres "Luxury non-alcoholic bubbly" - jeg har ikke smagt den men den ser rigtig fin ud, rosé i farven og ligner champagne. Til sommerferien hvor jeg flyver med fruen og min knap 4 år gamle datter tænker jeg at den vil falde i smag hos den yngste! :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Sofia

Medlem
Tack för en superbra rapport! Jag längtar till min nästa flygning med QR i september redan! Men jag skulle nog vilja säga att QR är mer än en nivå högre i kvalitet än Emirates ;)
 

LarsCph

Medlem
Værs'go :) Og det kan du bestemt gøre @Sofia - jeg skal afsted igen med familien allerede til Juli så vi er begyndt at tælle dage!

Og du har i øvrigt ret, hvis man lægger det hele sammen - bedre mad, bedre service, bedre fly - så bliver det mere end bare ét niveau sammenlignet med Emirates. Et drømme mål for mig nu må være at prøve Qatar First på A380 til for eksempel Sydney :)
 
Toppen