Senaste nytt

Regler för att behålla Accor Le Club Platinum?

henrik l

Medlem
Antal nätter och stays ja, men däremot går det tydligen inte att se hur många poäng man tjänat/saknar för att uppnå nästa nivå/återkvalificera sig (annat än med helt nytt konto) utan det får man hålla koll på själv :confused:

Jag fick ju platinum i corn flakes paketet när det begav sig. Sedan åkte jag ned till lägsta nivån, men började klättrade upp till guld i december. Då mins jag inte om det visades hur många stays och poäng jag hade kvar till nästa nivå. Det var först nu i juni som jag uppmärksammande att dom visa hur långt jag hade kvar till platinum. Möjligen är detta någon som lagts till på senare tid:confused:
 

MTheC

Medlem
Viktigaste nu är väl att veta om det finns någon form av "rollover points", dvs eftersom jag kom upp i 29000 poäng samtidigt som jag passerade 25000 poäng så är ju frågan om jag då startade nya kvalificeringsåret med 0 eller 4000 poäng.

Är också intresserad av detta så om någon vet eller har erfarenhet av det vore det intressant att höra om. Jag har redan dragit in en bra bit över 60 000 poäng under kvalificeringsåret så vore trevligt om det finns rollover points. Jag har försökt fråga kundservice hos Le Club men fick (som vanligt) inte ett klart svar utan bara en länk till de olika statusnivåerna.
 
Toppen