palmen
Moderator
Jag skulle tro att man tar in något annat plan då. Om de har ekonomi i linjen nu tror jag dock de förlänger.Ponera att leasingen inte förlängs. Vad flyger man då med istället?
Jag skulle tro att man tar in något annat plan då. Om de har ekonomi i linjen nu tror jag dock de förlänger.Ponera att leasingen inte förlängs. Vad flyger man då med istället?
Jag skulle nog tänka mig att de förlänger avtalet också.Jag skulle tro att man tar in något annat plan då. Om de har ekonomi i linjen nu tror jag dock de förlänger.
Det vore synd, jag gillar den sena flighten från New York. Ju senare över Atlanten desto gladare blir jag. Houstonflighten tyckte jag var helt underbar med avgång 22:30 eller vad det nu var.Den märkliga flygsajten "Flygtorget" har väl aldrig utmärkt sig med att vara alltför trovärdig, speciellt inte dess Flygforum.
Så ta det här med en ganska rejäl nypa salt.
En anonym debattdeltagare på sagda forum påstår sig ha hört rykten från SAS, att 901/902 kommer att läggas ner efter sommaren och att den friställda maskinen flyttas till Köpenhamn - Boston som ersättning för PrivatAir-kärran.
Jag har ingen aning om trafiktal, varken på den sena New Yorkflighten eller Bostonlinjen, men ju mer jag tänker på idén, desto rimligare verkar den vara.
Om de inte ska ha kvar PrivateAir planet så är det nog inte en helt otänkbar lösning att man plockar en av New York-flighterna.Den märkliga flygsajten "Flygtorget" har väl aldrig utmärkt sig med att vara alltför trovärdig, speciellt inte dess Flygforum.
Så ta det här med en ganska rejäl nypa salt.
En anonym debattdeltagare på sagda forum påstår sig ha hört rykten från SAS, att 901/902 kommer att läggas ner efter sommaren och att den friställda maskinen flyttas till Köpenhamn - Boston som ersättning för PrivatAir-kärran.
Jag har ingen aning om trafiktal, varken på den sena New Yorkflighten eller Bostonlinjen, men ju mer jag tänker på idén, desto rimligare verkar den vara.
Jag drömde inatt att SAS byggt om tre st 737 till Privatair-konfig... Borde nog ta lite semester.Om de inte ska ha kvar PrivateAir planet så är det nog inte en helt otänkbar lösning att man plockar en av New York-flighterna.
Överväg även professionell hjälp!Jag drömde inatt att SAS byggt om tre st 737 till Privatair-konfig... Borde nog ta lite semester.
Resebyrå? Nej, det låter som en dum idé!Överväg även professionell hjälp!
Och så finns det ett ställe som serverar choklad i alla former. Kommer inte ihåg namnet nu men har för mig en av deras restauranger ligger på Newbury street eller parallelgatan. Deras spetsade chokladshakes är väldigt poppis.