Senaste nytt

REA i Club World 5 dagar.

Palazzi

Medlem
Verkligen fantastiskt bra priser till NYC härifrån Italien.

Tyvärr hinner jag nog inte få någon status hos BA inom det närmsta året ändå (p.g.a många bokningar med *A).

Denna ger ju inte så många Tier Points heller. Lika många LHR-NYC som LHR-DME, vilket känns lite konstigt.

Jag har någon Club Europe till London snart... Vi får se hur balansräkningen ser ut då, kanske värt att försöka med silverjakt.
 

Senator

Moderator
Verkligen fantastiskt bra priser till NYC härifrån Italien.

Tyvärr hinner jag nog inte få någon status hos BA inom det närmsta året ändå (p.g.a många bokningar med *A).

Denna ger ju inte så många Tier Points heller. Lika många LHR-NYC som LHR-DME, vilket känns lite konstigt.

Jag har någon Club Europe till London snart... Vi får se hur balansräkningen ser ut då, kanske värt att försöka med silverjakt.

Jag tror detta skulle funka:
MXP/LIN-BCN/MAD 40 TP
BCN/MAD-LHR 40 TP
LHR-BOS 140 TP
BOS-JFK 60 TP
280 TP en väg eller 560 TP retur så har du nästan Silver.


Hälsningar från Stord, träffade lite bekanta idag :cool:
 

Palazzi

Medlem
Jag tror detta skulle funka:
MXP/LIN-BCN/MAD 40 TP
BCN/MAD-LHR 40 TP
LHR-BOS 140 TP
BOS-JFK 60 TP
280 TP en väg eller 560 TP retur så har du nästan Silver.


Hälsningar från Stord, träffade lite bekanta idag :cool:

Nu blev man riktigt sugen. Ihop med mina resor i Club inom Europa så när jag ganska lätt Silver (även om ett par leg skulle falla bort).

Jag måste åka till Stord snart! Får lite dåligt samvete för att jag aldrig kommer dit...
 

charlesswe

Medlem
Dessutom har ex-Italien tariffer med AddOns möjlighet en liten routing fel som gör att man kan flyga FCO-LHR-SIN(refueling)-SYD(transit)-SIN(destination)-LHR-FCO för runt 2k€
 
Last edited:

karho

Medlem
Hej en fråga till er som har lite mer rutin: Hur ofta brukar BA har reor likt denna? Försöker övertala mig själv att det är värt en weekend i new york för att samla poäng till bra pris...
 
Toppen