Senaste nytt

Rea 9 - 16 januari 2017 (prisex.Businessclass: Auckland 16kkr;Tokyo,Kapstaden 13kkr;Hong kong 11kkr

Homer

Medlem
Så detta på Refunder.se kring Qatar Airways...

Klar för utbetalning
Mellan 1-62 dagar efter betald och nyttjad bokning



men först ska det registreras och när det har skett hamnar det under "inkommande återbäring" om detta står det

När du har slutfört ditt köp hos Qatar Airways kommer din återbäring att registreras hos oss inom några timmar (ibland kan det dock dröja 48 timmar). Du kommer att få ett mail med exakt summa så fort återbäringen är registrerad.


Mitt köp har ännu registrerats efter nästan en vecka
 

Homer

Medlem
Crack the mystery code and save
Don’t miss your last chance to save during the Qatar Airways Travel Festival.
All you have to do is figure out what the mystery code is to receive an additional discount.
Once you solve it, enter the promo code in the travel search box when searching for a flight to receive an additional discount of up to 10%.

Hint: It's the first destination to be launched by Qatar Airways in 2017, spelled out in English.

The celebrations are nearly finished, so crack the code before time runs out.

Svaret är: Auckland

Qatar Airways Travel Festival

  • Discount does not apply to companion offers or special offers for 3 and more passengers.
 

nissefalk

Medlem
så med runt två timmar kvar gick det inte längre, vi bokade Arlanda - Singapore i september.. ;)

+1 på den , Auckland i May blev det för mig...jisses, 17 timmar på en 777-200LR, skall bli intressant, min längsta flygning hittills är med Emirates Dubai till Dallas som tog 16,15
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Homer

Medlem
så med runt två timmar kvar gick det inte längre, vi bokade Arlanda - Singapore i september.. ;)


Du har två dagar till på dig att boka fler biljetter :p

Qatar.jpg
 

Malm

Medlem
Brukar reor i liknande form återkomma? Jag och sambon har börjat fundera över Nya Zeeland en månad, dec-17 till jan-18.
 
Toppen