Senaste nytt

Rea 9 - 16 januari 2017 (prisex.Businessclass: Auckland 16kkr;Tokyo,Kapstaden 13kkr;Hong kong 11kkr

Homer

Medlem
Det påstås att visa rabattkoden fungerar även om man inte betalar med VISA...



Förrutom VISA koden finns det en rabattkod QRTFPC2017 som skickats till medlemmar i Privilege Club, ser ut som den bara fungerar för 1 person och ger mindre rabatt än VISA koden.
 
Last edited:

Homer

Medlem
Är det någon som hittat någon rolig open jaw? Sitter och spånar för sommarsemestern.
Funderar på flyga från Stockholm till Hong Kong och hem från Bali. Detta går på ca 14000.
Och sedan ta en BA reward för 37500 och några hundralappar för en enkelbiljett med Cathay Pacific i affärsklass.

Annars är ju Tokyo en sweet spot för avios men känner att jag behöver något nytt istället (t.ex Bali)


eller Colombo, Sri Lanka :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

M@GNÜS

Medlem
ARN - Hanoi 12.692kr

Bangkok från Amsterdam 9.695kr, från Kairo 7.370kr

(i samtliga fall t/r per person om två reser)
Går att hitta från Cairo till Bangkok för ca 6050kr (12795 EGP) (t/r 1 person reser)
Går ju även som "First" mellan CAI-DOH (även fast det är business) men det bör ge lite extra till exempelvis BA Executive Club...

Finns även till Phuket för nån 20-lapp mindre...
upload_2017-1-12_22-47-54.png
 
Last edited:

ZZZebra

Medlem
Bokar man via den tyska sidan så går det att åka Business med Qatar från Amsterdam/Bryssel till Tokyo för ca 650€/per person. Destination i sökningen skall vara TYO (inte NRT eller HND) för att få priserna. Nedanstående är för två personer och verkar finnas många datum.

Försökte få upp samma från Stockholm men lyckades inte, någon annan kanske har bättre tur.

upload_2017-1-12_23-26-26.png
 

khybner

Medlem
Bokar man via den tyska sidan så går det att åka Business med Qatar från Amsterdam/Bryssel till Tokyo för ca 650€/per person. Destination i sökningen skall vara TYO (inte NRT eller HND) för att få priserna. Nedanstående är för två personer och verkar finnas många datum.

Försökte få upp samma från Stockholm men lyckades inte, någon annan kanske har bättre tur.

Visa bifogad bild 60271

Verkar vara en mistake fare som är borta nu.

Eller är det någon som fortfarande får upp den?
 

ZZZebra

Medlem
Ja, jag får upp den när jag söker på datum i oktober och kommer fram till betalsidan. Vissa datum ger dock ett felmeddelande men har då sökt på andra datum och då kommer man igenom. Nu gäller det bara att fundera klart och kolla med fru ZZZebra...

För tydlighetens skull: söker AMS - TYO
 

khybner

Medlem
Ja, jag får upp den när jag söker på datum i oktober och kommer fram till betalsidan. Vissa datum ger dock ett felmeddelande men har då sökt på andra datum och då kommer man igenom. Nu gäller det bara att fundera klart och kolla med fru ZZZebra...

För tydlighetens skull: söker AMS - TYO
Jag också. Hittade några datum förut men nu är de borta. Hittar inget under €3k för 2 pax nu.
 
Toppen