Senaste nytt

Rapportering från Ethiopian Airlines inaugural fligh Stockholm - Oslo - Stockholm, 27 mars 2017

Brandten

Medlem
Bokade 12A på ditresan (ET714). Måste ju ha fönsterplats om det blir vattenfontän i Oslo och rader längre bak kan visa för mycket vinge på bild. Hem (ET715) blir det 36L så får jag testa lite fram/bak/höger/vänster.

Så här såg det ut så fanns lite att välja på.
ET714.png

Köpte ju en GoPro5Hero för en stund sedan men har inte hunnit få mitt sugkoppsfäst än så om någon vill låna ut för denna resa så hade det varit uppskattat. Kommer fota/filma med Samsung Galaxy S6 Edge utöver GoPro samt ha med lite powerbanks.
 

Smuffe

Medlem
Jag som befinner mig låååååååååååååååångt från det här kalaset kommer följa tråden och alla uppdateringar när det närmar sig. :)
Hoppas telefonköerna är minimala (!?!?!?) denna morgon men det ringer väl som vanligt snormycket mellan 09-11... :(
 

Brandten

Medlem
Enkel i Business bör vara 30 000 poäng. En voucher på det så blir det inte så farligt.
Har inte råd/lust att bränna en voucher på det. Men är väldigt sugen på att testa deras business.

Fick välja mat vid bokningen så ska bli spännande att se vad som serveras i ekonomiklass på under 1h.
 
Toppen