Senaste nytt

Rapportering från Ethiopian Airlines inaugural fligh Stockholm - Oslo - Stockholm, 27 mars 2017

Gus

Medlem
:) Riktigt bra rapporterat, tack för det! Ethiopian är väldigt trevliga att flyga med tycker jag, flög dem i business från Sydafrika för några veckor sedan.
 

Brandten

Medlem
Må hända inlägget kanske passar i den här tråden istället men är ju så gott igång här så kör vidare. Helt oediterat, en första test med GoPro 5 Hero och standardinställningar.


Edit: Vimeolänk + länk till annan forumpost verkar inte fungera.
55e0a66a698e2856863c47de64beee8e.jpg
 
Last edited:

jsn

Medlem
Härlig resa, och härligt reportage och roliga bilder!
Och det är fan något speciellt med vingspetsarna på dreamliner, jag kan aldrig sluta titta på dem...
 

pep

Medlem
Tak @Brandten - som at være der selv. Jeg fløj 12 gange i Business med dem mellem BKK og KGL via ADD i 2011 (med recliner, bløde, classic bz-class seats). Det gik fint selv uden lie-flat. Jeg gillar det eksotiske og de smukke værtinder...
 

mha321

Medlem
Jag är inte det minsta förvånad. Seatguru är tyvärr en jättedålig källa till information. Det hände något runt 2011 eller så och sedan dess har deras seatmaps varit mer eller mindre off.
Lagom långt efter att de blev uppköpta av TripAdvisor för att ser skulle slå igenom på siten, typiskt. Håller för övrigt med, numera är det rätt mycket hit and miss att kolla där.
 

agehall

Medlem
Ah, det var så det var. Jag hade inte koll på vad som skedde, bara att deras info gick från att vara helt OK till att den var mer fel än rätt.
 
Toppen