Senaste nytt

Radisson upp till 40 % 10 dec 2018-31 januari 2019

jerk

Medlem
Det borde inte vara möjligt med samma pris på hotels.com när det är en kampanj där medlemmar också får 10 % extra rabatt och det ska vara billigast at boka direkt via Radisson än via andra sidor. Jag tänkte boka Radisson Sky City, som står ska ingå, men det finns inga rum alls ändå. Lite som det brukar vara med kampanjerna.

Gjorde en snabb sökning! Dock 2kr biligare än länken! Men använder alltid Hotels.com därför 10:e natten är gratis! Man får en rabatt! Dvs medelsumman när man betalt 9 hotelvistelser för under typ ett år
 

Attachments

  • 98C6A2FD-B49A-425C-BE7D-B2F3733B9F30.png
    98C6A2FD-B49A-425C-BE7D-B2F3733B9F30.png
    280,4 KB · Visningar: 172
Last edited:
Men använder alltid Hotels.com därför 10:e natten är gratis! Man får en rabatt! Dvs medelsumman när man betalt 9 hotelvistelser för under typ ett år
Att boka via hotels.com är inte en eligible stay, så till exempel för mig som lägger mycket boende på Radisson så är 10 nätters poäng värt mycket mer än 10 nätter på hotels.com (inte minst eftersom poängen multipliceras med status).
 

jerk

Medlem
Ok! Jag vet inte vad ni har för hotel förmåner och deals! Men visste är man trogen kund mm så får man säkert bra deals! Men då lär man betala ordinarie pris nätter innan! Generelt så är är prisena billigare under vinterhalvåret
 
Toppen