Senaste nytt

Radisson Royal Hotel, Moskva - Radissons kanske mest spektakulära hotell

Stefan62

Medlem
Jag bodde på hotellet några nätter år 1984 och som beskrivs ovan hette det då "Ukraina". Ett med dåtidens mått mätt fantasktiskt hotell i Moskva, men jag konstaterar av bilderna att man uppgraderat sig rejält.
 

Kricka

Medlem
Har väntat på detta reportage. Kanske läge att testa dettasjälv i.st.f. att bo på "standardhotellet" dvs. Radisson Slavyanskaya, vilket ligger direkt granne med Kievstationen ! Tror inte priset skiljer speciellt mycket då standardpris på Slavyanskaya brukar vara USD 299.
 

rob74

Medlem
Kul att läsa om detta hotell!
Om jag gör någon resa till Moskva i framtiden så måste det ju bara bli någon natt här.
 

mry

Medlem
Det går först att boka 2-4-1 i februari 2015 som det ser ut nu, man kanske skulle boka massa helger då framåt och sen avboka alla utom de då man vill åka dit. Det är ju ändå gratis att boka av och lång tid på sig att bestämma sig då.
 

Johan Hbg

Medlem
Har bokat detta hotell 4-6 september för fotbollsresa i Moskva. Hade inte läst Jakobs rader innan bokning, men är en mer spänd på detta hotell nu. Jakob, hur var Mercedesbaren på kvällen, blev det som en nattklubb eller mer som en lounge? Jo jag vet att det bara finns ett sätt att ta reda på det själv :).
 
Toppen