Radisson Royal Hotel, Moskva - Radissons kanske mest spektakulära hotell

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Jacob, 11 September 2013.

1. Jacob

Jacob Medlem

Radisson Royal Hotel Moscow i Moskva: Executiverummet med sängen

Det är inte många gånger jag bokat ett riktigt dyrt hotellrum och känt att det faktiskt var värt pengarna, men Radisson Royal var ett undantag. Detta var ett av de lyxigaste och mest imponerande hotell jag bott på och vistelsen blev en upplevelse i sig. Det var fascinerande att kontinuerligt under hela vistelse hitta nya,…

Se hela inlägget

2. MickeGBG

MickeGBG Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mycket trevligt reportage och fina bilder.

3. Simon

Simon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Väldigt intressant reportage, vilket ställe.

4. dino_81

dino_81 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vilket hotell!

Bra reportage om något jag säkerligen aldrig kommer uppleva.

Hur översätts "riktigt dyrt hotellrum" till svenska pengar?

5. Jacob

Jacob Medlem

Allt är förstås relativt. Men ett standardrum ligger på cirka 2500-3000 kronor, sedan är det uppåt för motsvarande superiorrum, executiverum, sviter etc.

6. Detta reportage har jag väntat på, tackar ödmjukast för det! Blir nog några dagar för mig där efter St Petersburg i november. Nu blev jag ju om möjligt ännu mer sugen på detta fantastiska hotell!:)

7. charlesswe

charlesswe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för den trevliga rapportagen! Om det inta vara för de krångliga visumregler skulle jag boka en långhelg i Moskva och bo på det hottellet med de 150k CC poäng jag har i kontot :)

8. Det här hotellet hjälper dig med det gratis:)

http://radissonblu.com/galleries/radisson/PDF/MOWZK/VISA_SUPPORT_REQUEST_FORM.pdf

9. niksal

niksal Medlem

Land:
    Finland Finland
    Jag antar att du blev uppgraderad pga status? Det skulle hjälpa att få veta under "Service och statusförmåner" vilken status du har.

10. ErikOM

ErikOM Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har bott här ett antal gånger de senaste åren när jag varit i Moskva på jobbresa, och det är verkligen precis så bra som du skriver. Trots relativt höga priser så är det värt det!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!