Senaste nytt

Radisson Rewards kampanj: bo 4 nätter och tjäna 50.000 poäng (övernatta senast 2018-DEC-28)

Olle K

Medlem
Hej, inget email med erbjudande dock ett meddelande på Appen om dubbla poäng för bokningar gjorda innan slutet av September (bo innan mars 2019) samt 5 % rabatt. Osäker på om detta erbjudande är riktat eller till alla.

Fick samma i appen och inget via mail, men då detta erbjudande verkar öppen för alla så är det ju ingen personligt erbjudande. Rummen som det gäller för verkar bara vara sviterna, i alla fall kommer de bara upp med koden på deras hemsida.

Bokningar med utsikt på utvalda hotell stod det på min fram till slutet av Mars 2019.... hahahaha
Men reggademig på länken ovan om 50.000 poång på 4 vistelser och fick bekräftelsemail.
4 vistelser lär jag ju boka oxh har även någon sedan innan som jag kan boka om :)
Jag funderar också på att testa och registrera mig, men i villkoren står det att bara det erbjudande man fått mail om gäller. Bekräftas även av en person i tidigare inlägg. Samma gällde också senast de hade en liknande kampanj.

Jag har mailat Radisson Rewards och frågat om mitt eventuella erbjudande men väntar på svar. Jag kanske har för många nätter bokade så de inte vill erbjuda mig något extra.
 

Joakim H

Medlem
Alltid bokat för tidigt. Har 45 nätter bokade i höst-vinter. Får i stället njuta av 3 veckor i Karibien innan man är tillbaka i ekorrehjulet :)
 
Toppen