Senaste nytt

Radisson & Club Carlson

MTS

Medlem
Hej!

Kommer bo ~2 veckor på Radisson och har ett (medlemsstatus red) Club Carlson medlemskap. Är det något som jag borde tänka på för få bästa utväxlingen för poängen där? Har EBS, antar att det inte finns någon matchning att göra då?? Eller finns någon promotion som jag bör anmäla mig till? (Bokningen är redan gjord via företaget).

mvh
 

Berglund

Medlem
Du ska köpa 200 aktier på Stockholmsbörsen och sedan snabbt som katten maila till deras kundtjänst och begära att bli uppgraderad till Club Carlson Gold, såsom aktieägarförmånen finns beskriven på hemsidan.
 
Hej!

Kommer bo ~2 veckor på Radisson och har ett (medlemsstatus red) Club Carlson medlemskap. Är det något som jag borde tänka på för få bästa utväxlingen för poängen där? Har EBS, antar att det inte finns någon matchning att göra då?? Eller finns någon promotion som jag bör anmäla mig till? (Bokningen är redan gjord via företaget).

mvh

Hur är den gjord via företaget? Du får bara förmåner om den är bokad direkt via Club Carlson eller Radisson hemsidan.
 
  • Gilla
Reactions: MTS

MTS

Medlem
Via företagets resebyrå. Vet inte mer...
200 aktier, 6400... (den hade just gått upp ~5% idag...). Kanske chansa lite :)
 

Berglund

Medlem
@MTS Då återstår bara att ringa/maila hotellet där du har bokningen och "kolla" att de har lagt in ditt medlemsnummer. Nämn att det inte är du själv som bokat och därför behöver receptionens hjälp för att se till att det blir rätt. Då brukar man kunna fånga deras uppmärksamhet och få till uppgradering. Väl bekomme!
 

MTS

Medlem
@Berglund Tack igen, ringde o pratade med dem o nämnde "i förbifarten" att jag har guld, innan jag kom till hotellet, och väl vid incheckning var rummet uppgraderat
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Berglund

Medlem
@MTS Härligt att höra! :)

Då skickar du en valfri slant till Rädda Barnen, Radiohjälpen, Läkare utan Gränser eller någon sådan liknande organisation, vilken du väljer och belopp spelar inte mig någon roll alls. Ta en som du själv gillar och litar på.

Har du själv fått hjälp så får du gärna hjälpa någon annan i din tur.

Väl mött - Berglund
 

Elias

Medlem
@MTS Härligt att höra! :)

Då skickar du en valfri slant till Rädda Barnen, Radiohjälpen, Läkare utan Gränser eller någon sådan liknande organisation, vilken du väljer och belopp spelar inte mig någon roll alls. Ta en som du själv gillar och litar på.

Har du själv fått hjälp så får du gärna hjälpa någon annan i din tur.

Väl mött - Berglund

Oj tänk vad kopiöst många bidrag dessa organisationer fått om ALLA som fått hjälp med liknande saker under alla år här skulle gett donationer för varje råd/tips...
 

Berglund

Medlem
Oj tänk vad kopiöst många bidrag dessa organisationer fått om ALLA som fått hjälp med liknande saker under alla år här skulle gett donationer för varje råd/tips...
Vad är det här för dum kommentar???
Jag hoppas att du skäms för att du ens tar dig tid att yttra något så dumt och nedlåtande.

@MTS fick hjälp och han är glad! :) Det var huvudsaken.
Jag bjuder gärna på min tid och är dessutom en stor pojke och kan därför gott tjäna ihop mina egna både bonuspoäng som pengar och behöver inga bidrag eller donationer för egen del. Jag hjälpte till för att jag tycker det är roligt! :)

INGEN på det här forumet är mer GENERÖS med sin tid och sina tips än @Dr. Miles !!!

Det ENDA jag någonsin sett honom be om i gengäld, är att om man har haft nytta av något av hans tips, Deals och liknande, att man själv väljer summa och organisation och skänker ett bidrag dit.

Jag tycker det är en fin tanke och något jag själv gärna stödjer. @MTS skrev att han skulle bo på hotellet typ två veckor. Han fick hjälp, flera gånger, för att landa uppgraderingen. Jag behöver inget för egen del och har verkligen inte krävt någon specifik summa eller särskild organisation annat än att det bör vara någon form av välgörenhetsorganisation. Livet blev lite, lite bättre för MTS, det är väl schysst att i alla fall försöka göra livet lite lite bättre för någon annan i sin tur?
 
Toppen