Radisson/Club Carlson hotel i Stockholm - vilka har familjerum?

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av GillBates, 30 Januari 2012.

1. GillBates

GillBates Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej,
    Jag har en inplanerad tjänsteresa till Stockholm i början av mars och tänkte ta med familjen (fru+2 barn). Men när jag söker på Carlson Clubs sida så kommer endast Royal Viking (Juniorsvit) upp som förslag på hotel (centralt belägen alltså), Har verkligen inga av de andra hotellen i kedjan några rum för en familj?
    Jag vill också passa på att slå ett slag för det nya hotellet i Trysil (Park inn, Fageråsen). Med guld-status hos Carlson (genom statusmatchning från BW och Accor) så blev vi uppgraderade till den finaste sviten på hotellet! Helt fantastiskt. Dessutom har dom ett supertrevligt spa i bottenvåningen där man kan simma ut i det fria. Rekommenderas verkligen!

2. magic

magic Medlem

Om du söker på "2 vuxna" och sen kontaktar de hotell som har rum lediga så kan de säkert svara på frågan om det får plats ytterligare 2 barn i rummet.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!