Senaste nytt

Radisson Blu Riverside Hotel, Göteborg

David

Medlem
Samma här. Skulle vara hur grymt som helst att mötas upp på kvällen efter avslutat Varv och ta några öl.

Självklart skall vi ordna en träff den 18 maj! Det utesluter ju dock inte andra träfftillfällen, vill minnas att Agehall påpekade att vi har lite att ta igen i träffantal. :)

Vi får väl balansera attraktiviteten lite så att inte hela BC.se:s medlemsarsenal behöver åka hit varje gång. ;-)
 

Jacob

Medlem
Självklart skall vi ordna en träff den 18 maj! Det utesluter ju dock inte andra träfftillfällen, vill minnas att Agehall påpekade att vi har lite att ta igen i träffantal. :)
Haha! Ja ni har lite att ta igen i jämförelse med Stockholm.

Snart dags att planera in årets mellandagsmiddag också väl?
 

GOTATH

Medlem
Hmm. Ska man se träff 18 maj som ett incitament till att springa varvet... Nja... Men om jag är hemma så kommer jag gärna på träffen :D
 

Jacob

Medlem
Hmm. Ska man se träff 18 maj som ett incitament till att springa varvet... Nja... Men om jag är hemma så kommer jag gärna på träffen :D
Loppet är redan fullt, om man inte vill betala lite extra och springa för välgörenhet.

Men banan går ju förbi Lindholmen, borde väl gå förbi själva hotellet också (eftersom det stod att hotellet ska ligga vid vattnet), så övriga får väl starta tidigt och heja på istället.
 

David

Medlem
Göteborgsvarvet genomförs bäst sittandes som åskådare på en veranda med en kall öl. :)

Mellandagsmiddag blir svårt för mig föresten, jag flyger till Thailand på annandagen.
 

MarcusC

Medlem
Kanske man kunde skaffa fram en BC.se tröja (Jacob?) eller springa med lite bagagetaggar i nummerlappen..Så kan övriga heja vid lindholmen på "alla" som springer. Lindholmen är ju i stort sett halva banan avklarad..
 

jumbooze

Medlem
Radisson Blu Riverside Hotel i Göteborg erbjuder dubbla Extrapoäng redan från en övernattning fram till 31 augusti 2013.

Själv hade jag nog ändå kört på ClubCarlson men det kan ändå vara bra att veta...
 
Toppen