Radisson Blu hemsida - segare än sirap

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av TorbjornMieden, 13 Juni 2012.

1. TorbjornMieden

TorbjornMieden Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det bara jag som tycker deras hemsida är seegare än sirap ??

försöker hitta mail adress till ett hotel och jag har knappt kommit fram till hotellets info sida..på 20 min :)

2. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den brukar vara ganska slö, ja. Inte riktigt så slö dock...

3. 1 person likes this.
  4. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag upplever att sidan är seg med Internet Explorer ment.ex. med Google Chrome funkar sidan smärtfritt.

5. bstark

bstark Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Segt har jag nog inte riktigt märkt. Men däremot stör jag mig på att man inte kan få den att komma ihåg att man vill ha priserna i SEK.

6. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Håller med om att den fläckvis är väldigt seg men jag kan inte säga om det beror på Internet Explorer eller att sajten är långsam för alla just då. Händer även att den uppenbarligen lyckas tappa bort sina egna hotell så något verkar vara lite knas mot den underliggande bokningsmotorn.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!