Senaste nytt

Radisson Blu Bali Uluwatu

palmen

Moderator
Nu går det att boka ser jag.
Kommer kosta 70.000 Poäng per natt och i Mars finns det intropriser från drygt 1400 sek och uppåt.
Hotellet ser onekligen riktigt bra ut, sedan återstår det att se om det är värt 70k poäng per natt i award cost :)
Låter väldigt dyrt med 70k poäng per natt, på Bali brukar det ju vara relativt billigt också. Hade hellre betalat 1400 SEK än 70k poäng.
 

jerixon

Medlem
Jag håller helt med, men det beror ju helt enkelt på hur pass bra hotellet är :)
Det återstår att se vad medlemmar och andra säger... Dock är ju 70k Club Carlson poäng ganska lätt att skaffa jämfört med många andra hotellprogram då man får 2 poäng per spenderad krona.

Låter väldigt dyrt med 70k poäng per natt, på Bali brukar det ju vara relativt billigt också. Hade hellre betalat 1400 SEK än 70k poäng.
 

rob74

Medlem
Nu går det att boka ser jag.
Kommer kosta 70.000 Poäng per natt och i Mars finns det intropriser från drygt 1400 sek och uppåt.
Hotellet ser onekligen riktigt bra ut, sedan återstår det att se om det är värt 70k poäng per natt i award cost :)
Såg just detta på Facebook.
70k poäng, ja det var ju en del det. Håller med om att det ser bra ut. Får ta det i beaktande vid semesterplaneringen.
Fast jag vill ju helst åka när det är svinkallt i Kiruna i januari/februari...
 

rob74

Medlem
Just nu såg jag detta på Facebook.
Kollade lite datum men verkar inte finnas något. Någon annan som sett eller hört något?
Tidigare sas det ju att öppning skulle vara i Mars.



e085df3fa2eb7e034f58800213d632f7.jpg
 

JensE

Medlem
Just nu såg jag detta på Facebook.
Kollade lite datum men verkar inte finnas något. Någon annan som sett eller hört något?
Tidigare sas det ju att öppning skulle vara i
Om jag kollar i Augusti så får jag upp från ca 2000sek för billigast till 3500 för dyraste (svit)
 

palmen

Moderator
Hittar introduktionspriset för ca 1500 kronor natten (gäller fram till i juni ungefär).
Tittar man award-priset så är det 70k per natt
 

johan_fbg

Medlem
Nu bor jag här! Checkade in när det var mörkt så jag har inte kunnat se så mycket än. Rummet (deluxe ocean view) är däremot fint och tillräckligt stora för den lilla familjen.

Uppgradering från garden view vilket knappt gör någon skillnad. Med tanke på introduktionspriset på 650:- per natt, inklusive frukost för två vuxna och två barn, klagar jag däremot inte. Bilder och utvärdering kommer!
 
Toppen