Senaste nytt

Radisson Aruba Resort - några erfarenheter?

Joakim H

Medlem
Lämnade Aruba idag. Rekommenderade en person Jag träffade på ön att deala direkt med hotellet,typ chef receptionen el dyl. Han fick en bra deal utan status. 4 pers på dunder-lågsäsong, ring hotellet direkt!! Det kommer löna sig. Än så länge är allt som innan förutom namnbytet. Hoppas inte Hilton "fuckar" upp det till All-Inclusive hotell bara :(
 

Viking75

Medlem
Lämnade Aruba idag. Rekommenderade en person Jag träffade på ön att deala direkt med hotellet,typ chef receptionen el dyl. Han fick en bra deal utan status. 4 pers på dunder-lågsäsong, ring hotellet direkt!! Det kommer löna sig. Än så länge är allt som innan förutom namnbytet. Hoppas inte Hilton "fuckar" upp det till All-Inclusive hotell bara :(
Tack för tipset, Jag har registrerat ett Hiltion konto online och tänker faktiskt försöka använda ditt tips! Det är värt ett försök.
Om du vill kanske du kan skicka mig ett PM vad du betalade per dygn och om du var nöjd med din vistelse?
Tack igen.
 

Bryant

Medlem
Tack för tipset, Jag har registrerat ett Hiltion konto online och tänker faktiskt försöka använda ditt tips! Det är värt ett försök.
Om du vill kanske du kan skicka mig ett PM vad du betalade per dygn och om du var nöjd med din vistelse?
Tack igen.


Vi bodde där i somras (1-8/7) och betalade 262,65USD per natt. Frukost ingick inte.
 

Joakim H

Medlem
Svar till Bonden:
Lågsäsong enligt folket på ön är maj-okt/nov. Augusti och september dock väldigt lugna och sköna, inga restaurangköer och mycket bättre service även om den är god på högsäsong.

Viking: Jag skickar Dig ett PM imorgon. Nyss hemkommen nu och helt slut efter 4 leg på sammanlagt 14 timmar. Tur att man åkte C EWR-CPH. Hi Fly:s kärra, A 345 var helt okey :)
 
Toppen