Række H ikke synlig ved check in via APP eller PC.

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Auragentum, 24 September 2016.

  1. Auragentum

    Auragentum Ny medlem

    Ort:
    København
    Land:
    Danmark Danmark
    Ja som overskriften siger...

    Hver eneste gang jeg checker in via App eller via PC og trykker på "Change Seat" så kan jeg ikke se sæde 1H - 8H. Se billede. Sådan har det iøvrigt været så længe jeg kan huske.

    Udgår fra det er en teknisk fejl, men måske der er en anden interessant historie bag?

    IMG_3098 (2).PNG
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×