Råd om flygbiljett till Lissabon i Oktober

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av henke12, 27 Juni 2013.

1. henke12

henke12 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

Jag sliter mitt hår och letar flygbiljett till Lissabon. Någon som har något bra råd?
    Kollade lite via ITA Matrix och hittade bra hemresa med Swiss men som jag sett tidigare visar ITA spöksiffror på Swiss.

Datum: 3/10 - 6/10

Poäng/Status:
    A3*G 22k poäng
    SK*B 25k poäng
    AF*G (Matchat)
    Lifemiles: 0
    US Miles: 0

Allianspreferens: Star Alliance men provar gärna Sky Team, Provar ogärna Ryan :)

Kabinklass: Ekonomi (om det inte kommer en biz-deal som man inte kan tacka nej till :) )

Budget: Max 4k

Utresa
    Avreseort: Stockholm eller Köpenhamn(Isf åker jag ner på billig biljett till MMX kvällen innan och reser tillsammans med vänner från CPH med antigen tidiga TAP eller Norwegian

Ankomst 3/10 Lissabon (Runt 11-12) Vännerna åker antigen TAP eller Norwegian från CPH med ankomst därikring så jag vill inte att de ska behöva vänta alltförlänge!

Hemresa
    6/10 Lissabon - Stockholm
    Ju senare desto bättre. Vännerna åker runt 9-10 på förmiddagen till CPH medan jag vill till Stockholm och landa innan midnatt iaf :)

Tacksam för alla tips!!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!