Rätt till cont. breakfast fast det ingår Grab and Go breakfast i priset som diamond?

Diskussion i 'Hilton Worldwide & HHonors' startad av Maja, 7 Juni 2016.

1. Maja

Maja Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gjorde precis en check och ser att om jag förbetalar plus Hiltons rea så får jag två nivåer gällande rumskategori samt tjänar $240 för våra fyra nätter.

Följande står att läsa på rumsbeskrivningen:

SKYLINE VIEW - 2 DOUBLE BEDS
    WiFi & Grab and Go breakfast included, high floor, up to 300 sq. ft., stunning skyline views from bay-style windows

Prime view deluxe skyline rooms offer complimentary WiFi and breathtaking views and fresh air from bay-style windows.

Multiple travelers and families will enjoy this room on a higher floor with modern amenities, including a 37-inch LCD TV, in-room safe and large ergonomic workstation. Breakfast is served in Cable 55 restaurant.

Min fråga är nu om jag som Diamond ej har rätt till den "complimentary Continental breakfast" i och med att det ingår Go Breakfast?

Osäker då jag ej sätt att det stått så tidigare vid någon av mina bokningar.

Tar tacksamt emot lite vägledning i frågan! :)

Gus gillar detta.
  2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ska inte vara några problem. Det är ju en förmån utöver vad du betalar för...

3. Maja

Maja Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack @agehall Då kör jag på detta!

4. Maja

Maja Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan meddela att vi fick tillgång till frukosten i restaurangen (fanns ingen lounge). Ingick gjorde den kallare delen och ville vi så fick vi uppgradera. Dottern på 7 år hade dock tillgång till även den varma delen utan extra kostnad.

Jakob Österberg gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!