Senaste nytt

Qatar Dreamliner i C, vågar man sitta på 6 E+F?

JGG

Medlem
Man kan väl säga att det är ganska mörkt på dessa platser. Tyckte det var ganska kallt i den lilla delen när man passerar under flygningen.
Men privat verkar det vara. En flygning satt ett par där som stortrivdes men jag skulle nog inte välja dessa.
 

Gus

Medlem
Man kan väl säga att det är ganska mörkt på dessa platser. Tyckte det var ganska kallt i den lilla delen när man passerar under flygningen.
Men privat verkar det vara. En flygning satt ett par där som stortrivdes men jag skulle nog inte välja dessa.
Mörkt och svalt, perfekt om man ska sova! :) Och om man som jag gillar att se film så är det ju mysigt att kura ihop sig med en filt! Jag får nog testa de platserna nästa gång jag åker Qatar business!
 

LarsCph

Medlem
Personligt ville jeg prøve at undgå dem - primært på grund af risikoen for spædbørn på række 10 hvis jeg planlægger at sove undervejs. Og sekundært fordi jeg foretrækker vinduesplads. Min favorit er 2A eller 2K. Hvis jeg rejste som par ville jeg dog nok vælge E+F :) Rejser man solo med et barn som kan behøve hjælp på turen fungerer A+E eller F+K godt.
 
Toppen