Senaste nytt

Qatar Airways utökar turtätheten till Stockholm och Köpenhamn

Qatar har visst väldigt mycket frakt på sina linjer DOH-ARN/CPH...för det mesta är det fullt.
Kanske den stora efterfrågan på Cargo spelade en viss roll nu när avgångarna blir fler.
 

fly4fun

Medlem
Skulle vara intressant att höra hur många av dom som skulle bojkotta Qatar i vintras står kvar vid sitt beslut?
Qatar Airways - ett bolag man borde bojkotta?! | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resor
Själv var jag med på första A380 SQ flighten till Europa och första B787 LO flighten från WAW och tänkte hålla på traditionen och flyga med första A350 flighten. Men just för att det är Qatar som flyger så lutar det åt att jag hoppar över traditionen denna gång. Kanske får bli första A350 med AY istället.
 

Kebalibre

Medlem
Det är inget personligt på något sätt men med tanke på hur många som läser på våra förstasidor och nyhetsbrev funkar det inte att jobba med andrahandsinfo (eller ännu värre rykten och spekulationer). Vi försöker hålla oss till officiella och korrekta kanaler så långt det bara är möjligt. Sen hör vi förstås en massa saker också (och ser ett och annat i systemen ;)).

Jag har precis fått svar från en av Qatar Airways PR-personer, officiell och bekräftad info kommer på måndag.
Hur gick det @Jacob?

Edit: Såg nu att du korrigerat ditt inlägg.
 
Toppen